RETAIL AUDIT
Retail Audit marka, məhsul strategiyasının və kampaniyaların satış nöqtələrində hansı keyfiyyətdə icra olunduğunu ölçmək üçün istifadə olunan xidmətdir. Bu xidmət vasitəsi ilə siz satış komandasının sahədəki işini dəyərləndirmək üçün həm keyfiyyət, həm də kəmiyyət meyarları əldə edə bilirsiniz. Nümunə üçün aşağıdakı meyarları göstərmək olar:
-
Məhsul Mövcudluğu: Məhsulların stokda olduğuna və müştərilər üçün asanlıqla əlçatan olmasına təminat vermək.
-
Görünürlük Uyğunluğu: Görünürlük standartlarına və promosiya nümayişlərinə riayət olunmasını qiymətləndirmək.
-
Rəf Payı: Fərqli brendlər və məhsullar üçün rəf sahəsinin ayrılmasını analiz etmək.
-
Qiymət Uyğunluğu: Qiymətlərin şirkət siyasətləri və rəqabət standartları ilə uyumlu olub-olmamasını yoxlamaq.
-
İnventar Sayımı: İnventarı effektiv idarə etmək üçün stok səviyyələrinin dəqiq sayımını aparmaq.
-
FEFO İzləmə: Atığı minimuma endirmək üçün Birinci Bitən, İlk Çıxar (FEFO) tətbiqlərini izləmək.
-
Müştəri Məmnuniyyəti Sorğuları: Müştərilərin təcrübələrini qiymətləndirmək üçün onlardan geribildirim toplamaq.




Pərakəndəsatışa nəzarətin görünməyən üzü
Biznes Sahibi, İcraçı Direktor, Vitse Prezident, Baş Menecer, Ticarət Meneceri və ya Marketinq Direktoru olaraq, sizin liderliyiniz şirkətinizin maliyyə uğuru üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir. Lakin, əhəmiyyətli detalların gözardı edilməsi ciddi maliyyə itkilərinə səbəb ola bilər. Təşkilatınızı potensial çətinliklərdən uzaqlaşdırmağı təmin etmək üçün bu kritik sualları özünüzə verin:
-
Məhsullarınız istənilən vaxt və yerdə alıcılar üçün əlçatandırmı?
-
Qiymət strategiyanız rəflərdə gəliri maksimuma çatdırmaq üçün effektiv işləyirmi, yoxsa mənfəətdən məhrum olursunuz?
-
Mağazalarda tədarük çatışmazlığı və ya artıq inventar məsələlərini nə qədər tez həll edə bilərsiniz ki, itirilmiş satışlar və müştəri narazılığına yol verməyəsiniz?
-
Satış nöqtəsi materiallarının (POSM) keyfiyyəti və miqdarı satış performansını artırır, yoxsa gözləntilərinizi qarşılamır?
-
Satış komandası müştərilərlə effektiv əlaqə yaratmaq üçün lazım olan ətraflı məhsul biliklərinə malikdirmi, əks halda fürsətləri itirirsiniz?
-
Distribütorunuzun performansı ilə bağlı məmnuniyyəti necə ölçə bilərsiniz ki, əlaqələrə zərər verməyəsiniz?
-
Ofisinizdən rəqib fəaliyyətləri ilə bağlı məlumatlı qalmağı bacarırsınızmı, yoxsa geri qalma riski ilə üzləşirsiniz?
-
Sahədən uzaqda olarkən pərakəndə icra keyfiyyətinizi necə artırmaq olar ki, rəqabət üstünlüyünüzü itirməyəsiniz?
Əgər bu sualları çətin hesab edirsinizsə, tək deyilsiniz - bir çox şirkət bu cür qeyri-müəyyənliklərlə mübarizə aparır ki, bu da onların maliyyə vəziyyətini təhlükəyə atır. Transformativ məqamları aşkar etmək üçün oxumağa davam edin, beləliklə, pərakəndə audit xidmətlərimizin sizə necə mühüm aydınlıq qazandıracağını, əməliyyatları optimallaşdırmağı və nəhayət, qazancı qorumağı və artırmağı gücləndirəcəyini öyrənin.
Problemi təyin edək
Birincisi, menecer olaraq pərakəndə satış performansını qiymətləndirərkən adətən yalnız daxili verilənlərə diqqət yetirdiyimizi anlamaq vacibdir. Satış həcmi, satış dəyəri, yığma nisbətləri, satış zəngləri, ziyarət tezliyi, müştəri başına dəyər, uğur nisbəti, tamamlama nisbəti və məhsul geri çəkilmə nisbəti kimi göstəricilər, adətən istifadə olunan daxili performans indikatorlarıdır.
Lakin, yalnız daxili verilənlərə güvənmək satış performansınızın tam mənzərəsini anlamaq üçün ciddi risklər yarada bilər. Daxili sistemlərdən toplanmayan xarici verilənlər kritikdir və pərakəndə audit tələb edir. Daha əhatəli bir qiymətləndirmə üçün aşağıdakı KPI-ları nəzərə alın:
-
Rəfdə məhsul mövcudluğu
-
Satış avadanlığınızın mövcudluğu və fiziki vəziyyəti
-
Markalarınızın raf payı dinamikası
-
Raf qiymətinin kommunikasiya keyfiyyəti
-
Məhsullarınızın rəfdəki yaşı
-
Alış-veriş edənlər üçün qarşılıqlı əlaqə nöqtələrinin sayı
-
Pərakəndəçinin sizinlə olan əlaqə səviyyəsi
-
Bu KPI-larla bağlı rəqabət məlumatları
Pərakəndə auditi daxili verilənlərinizlə birləşərək satış performansınız haqqında perspektivinizi genişləndirir, artırılmış satış performansı idarəçiliyi üçün yeni imkanları aşkar edir. Bu məlumat aydınlıqlarını birləşdirmənin işinizi maliyyə çətinliklərindən necə qoruyub, davamlı böyüməni necə təmin edə biləcəyini öyrənmək üçün oxumağa davam edin.
Retail Audit məlumatını necə istifadə etmək lazımdır ?
Pərakəndə audit verilənləri istifadəçi profilindən asılı olaraq fərqli şəkildə istifadə oluna bilər, lakin onun əsas məqsədi dəyişməz qalır: pərakəndə icra idarəçiliyinin artırılması, satış komandası performansının yaxşılaşdırılması və biznes hədəflərinə nail olmaq. Pərakəndə audit verilənləri istifadəçilərini iki fərqli qrupa ayırmaq vacibdir:
Birincisi, məhsullarını satmaq üçün distribütorlara etibar edən Markanın Sahibləridir. Bu sahədə böyük bir çətinlik, markanın vədinin müxtəlif əlaqələr və kanallarda tam olaraq qorunmasını təmin etməkdir. Bu bütövlük, tədarükçü ilə istehlakçı arasındakı bir neçə mərhələ olduqda zədələnə bilər ki, bu da məhsul və xidmətlərini təmsil edən distribütorlara qarşı tədarük şirkətləri üçün ciddi bir problem yaradır, çünki onların distribütorlar üzərində birbaşa nəzarəti məhduddur. Bu çətinliyin öhdəsindən gəlmək üçün distribütorlarla güclü tərəfdaşlıqların inkişaf etdirilməsi müvəffəqiyyət üçün vacibdir. Tədarükçülər distribütorlara idarəetmə siyasətlərini tətbiq edə bilməsələr də, ən yaxşı praktikalara və resurslara paylaşaraq qarşılıqlı faydalı bir əlaqənin yaradılmasına kömək edə bilərlər. Pərakəndə audit verilənləri marka sahiblərinə aşağıdakılara kömək edən strateji bir resurs kimi xidmət edir:
-
Distribütor və pərakəndə icra performansının izlənməsi və idarə edilməsi
-
Marka sağlamlığının keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi
-
Pərakəndədə rəqabət fəaliyyətlərinin izlənməsi
İkincisi, Distribütorlar üçün pərakəndə audit verilənləri satış performansı idarəçiliyi üçün vacib bir əməliyyat alətinə çevrilir, bu aşağıdakı tətbiqetmələri əhatə edə bilər, lakin bunlarla məhdudlaşmır:
-
Satış komandası performansı idarəçiliyi
-
Marka və SKU penetrasiyasının izlənməsi
-
Məhsul stokunun izlənməsi
-
Ticarət və planogram qiymətləndirilməsi
-
İnventar miqdarı izlənməsi
-
Promosyon və qiymət nəzarəti
-
FEFO (İlk Bitən, İlk Çıxan) izlənməsi
-
Rəqabət təhlili
-
Mağaza işçilərinin biliklərinin qiymətləndirilməsi
Niyə Retailor ?
Pərakəndə icra idarəçiliyi üzərində nəzarəti qurmaq və qorumaq istəyən şirkətlər üçün Retailor LLC etibarlı pərakəndə tərəfdaşı kimi seçilir. Digər təminatçılardan fərqli olaraq, 2015-ci ildən etibarlı və tətbiq oluna bilən verilənlər təqdim edirik, Mərkəzi Asiya və Qafqazdakı bizneslərin performansını optimallaşdırmalarına və inkişaf etmələrinə imkan tanıyırıq.
Pərakəndəsatış işlərinin icrası və strategiyasını birləşdirmək vizyonumuzu həyata keçirmək üçün davamlı olaraq qabaqcıl və mürəkkəb pərakəndə audit texnologiyasına sərmayə yatırırıq. Məhz bu, bizə Coca-Cola, Unilever, Colgate-Palmolive, Algida, British American Tobacco və başqaları kimi qlobal adlarla əməkdaşlıq etməyə kömək edir. Təcrübəli mütəxəssislərdən ibarət komandamız, xüsusi olaraq sizin biznes tələbləriniz üçün hazırlanmış dərin analizlər və tətbiq oluna bilən göstəricilər təqdim etmək üçün çalışır. Təşkilatınızı gücləndirmək üçün aşağıdakı yollarla sizə dəstək ola bilərik:
-
Məhsul Mövcudluğunu Artırın: 🛒 Müştərilərin məhsullarınıza asanlıqla daxil olmalarını təmin edin, itirilmiş satış imkanlarını minimallaşdırın və müştəri məmnuniyyətini artırın.
-
Qiymət Strategiyalarını Optimallaşdırın: 💵 Qiymət modellərinizi maksimum səmərəlilik üçün düzəldin, rəqabətli qalmağa imkan tanıyarkən mənfəəti artırın.
-
İnventar İdarəçiliyini Yaxşılaşdırın: 📦 Stok dalğalanmalarına tez reaksiya verməyə imkan tanıyan çevik inventar praktikalarını tətbiq edin, artıq stok və tədarük çatışmazlığı risklərini azaldın.
-
Ticarət Materiallarının Yerini Düzgün Seçin: 📈 Satış Nöqtəsi Materiallarını (POSM) strateji olaraq yerləşdirin ki, marka görünürlüğünü əhəmiyyətli dərəcədə artırın və satış performansını yüksəldin.
-
Satış Komandasının Bilgisini Gücləndirin: 📚 Satış komandanızı kritik məhsul bilikləri ilə təmin edin, müştərilərlə etibarlı və səmərəli şəkildə əlaqə qurmağı onlara imkan tanıyın.
-
Pərakəndəçinin Məmnuniyyətini Ölçün: 📝 Pərakəndəçinin məmnuniyyətini qiymətləndirmək və dəyərli geribildirimə əsaslanan tərəfdaşlıq strategiyalarını nəzərdən keçirmək üçün müasir qiymətləndirmə metodlarından istifadə edin.
-
Rəqabətdən İrəlidə Olun: 🔍 Rəqib fəaliyyətlərini və strategiyalarını izləyin, adaptasiya etməyə və rəqabət üstünlüyünüzü qorumağa imkan verən əhəmiyyətli aydınlıqları təmin edin.
-
Pərakəndə İcra Keyfiyyətini Yüksəldin: 🌟 Üstün pərakəndə icra standartlarına nail olun ki, markanız bazarda fərqlənə bilsin.
Ticarət müvəffəqiyyətinizi təsadüfə buraxmayın. Pərakəndə audit xidmətinə sərmayə qoyun ki, günümüzün pərakəndə dünyasının mürəkkəbliyindən effektiv şəkildə keçməyə imkan verən vacib aydınlıqları əldə edəsiniz. Mənfəəti artırmaq üçün sizinlə birgə işləməyimizi öyrənmək üçün bu gün bizimlə əlaqə saxlayın.
15 ildən artıq FMCG və Layihə İdarəetmə təcrübəsi
10 ildən artıq Retail Audit idarəetmə təcrübəsi
Qlobal və yerli müştərilər tərəfindən güvənilən partnyor
Qafqaz və Mərkəzi Asiya ölkələrində biznes əməliyyatları
İşə alım və təlimlərin keçirilməsi üzrə iş prosesləri
Data Quality Control process - 99% məlumat dəqiqliyi
Üstün və müasir texnoloji imkanlardan istifadə olunması
Online və canlı rejimdə təqdim edilən menecment hesabatları